Mainostaminen ja ulkoinen viestintä
Digital Signage -näytöillä voit välittää tietoa, tarjouksia ja viestejä reaaliajassa. Päivitettävä sisältö pitää asiakkaat ajantasalla uusimmista kampanjoista ja houkuttelee heitä tekemään ostopäätöksiä nopeasti.
Yritysten sisäinen viestintä ja turvallisuus
Digital Signage -näytöt mahdollistavat tärkeiden viestien, päivitysten ja ilmoitusten välittämisen henkilöstölle nopeasti ja tehokkaasti. Voit päivittää tiedot reaaliajassa, mikä on erityisen hyödyllistä nopeatempoisissa ympäristöissä, kuten tuotantolaitoksissa tai suurissa toimistoissa.
Näyttötoteemit
Näyttötoteemi on omalla jalallaan seisova koteloitu näyttö. Huomiota herättävä ja helposti kustomoitava näyttöratkaisu sopii sekä kiinteisiin asennuksiin, että tilanteisiin, jossa näytön paikkaa halutaan vaihtaa. Toimitamme toteemit sekä sisälle, että ulos ja aina helpolla kuukausihinnalla. Kaikki koot ja värit – pyörillä tai ilman – sisälle tai ulos – yksi tai kaksipuoleisena.
Ikkunanäytöt
Ikkunoilla olevat mainosnäytöt ovat tehokas keino hyödyntää yrityksesi fyysistä sijaintia ja kääntää ohikulkijat asiakkaiksi. Ne tuovat lisää näkyvyyttä, tarjoavat joustavaa markkinointia ja auttavat vahvistamaan brändiäsi ympäri vuorokauden.
Kassanäytöt
Kassapisteellä oleva näyttö tarjoaa yritykselle mahdollisuuden esitellä asiakkaille houkuttelevia lisätuotteita, tarjouksia tai kampanjoita juuri ostohetkellä. Tämä voi kasvattaa keskiostoksen arvoa ja lisätä yrityksen myyntiä. Kassapisteen näyttö tarjoaa väsymättömän, reaaliaikaisen ja kohdennetun markkinoinnin paikan.
Myymälänäytöt
Digital Signage -näytöt tarjoavat joustavan, tehokkaan ja modernin markkinointiratkaisun, joka tukee myymälän myyntiä, brändiä ja asiakaskokemusta pitkällä aikavälillä.
Ulkonäytöt
Ulkomainosnäytöt tarjoavat yritykselle tehokkaan, joustavan ja modernin markkinointiratkaisun, joka tavoittaa laajan yleisön ja tuo joustavuutta sekä reaaliaikaista reagointimahdollisuutta markkinointiviestintään.
LED-seinät
LED-seinät tarjoavat erittäin laadukkaan ja joustavan visuaalisen ratkaisun, joka soveltuu moniin erilaisiin käyttötarkoituksiin ja ympäristöihin. Niiden kirkkaus, energiatehokkuus ja visuaalinen näyttävyys tekevät niistä houkuttelevan vaihtoehdon moniin tiloihin.
Kosketusnäytöt
Kosketusnäytöt ovat erinomainen työkalu sekä tiimityöhön että opetukseen, koska ne tekevät yhteistyöstä ja oppimisesta intuitiivisempaa, osallistavampaa ja visuaalisesti houkuttelevampaa. Ne tukevat sekä tehokasta työntekoa että inspiroivaa oppimiskokemusta, mikä tekee niistä arvokkaita molemmissa ympäristöissä. Niitä käytetään enenemissä määrin myös opastuskäytössä sekä myyntikanavana.
Neuvottelutilan näytöt
Kokoustiloihin on tarjolla useita erilaisia näyttöjä, jotka tukevat monipuolisia työskentely- ja esitystarpeita. Valinta riippuu tilan koosta, käyttötarkoituksesta ja teknisistä vaatimuksista. Tässä joitakin suosituimpia näyttövaihtoehtoja kokoustiloihin:
Aulanäytöt
Digital Signage -näytön hankkiminen yrityksen aulaan voi tuoda useita liiketoiminnallisia hyötyjä.
Ravintolan näytöt
Ravintolan investointi kosketusnäyttöihin ja Digital Signage -näyttöihin itsepalvelupisteissä tuo monia liiketoiminnallisia etuja, jotka parantavat asiakaskokemusta, tehokkuutta ja myyntiä.
Tienvarsinäytöt
Vilkasliikenteisen kulkuväylän varrelle hankittava Digital Signage -näyttö tuo yritykselle useita merkittäviä hyötyjä.
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme
Me emme väitä, että digitaalisilla näytöillä voit hoitaa koko asiakasviestinnän – me ratkaisemme asiat aina asiakkaalle parhaalla tavalla. Myös tutkimustulokset ja markkinatrendit kertovat samaa minkä me tiedämme kokemuksesta.
Tero Soini
Tero toimii Digital Signage liiketoiminnassa toimitusjohtajana ja on yhtiön osakas. Hänellä on monipuolinen yli 15 vuoden kokemus erilaisista infonäyttöratkaisuista. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen, sen parantaminen digitaalisilla ratkaisuilla ja kestävät kehitys ovat Teron toiminnan keskiössä. "Haluamme tuoda digitaaliset näyttöpinnat helposti saataville ja parantamaan kaikkien liiketoimintojen sekä yhteisöjen viestintää" Tero arvioi.
Pasi Julin
Pasi on yhtiön osakas ja vahva kokemus Digital Signage liiketoiminnasta. Yrittäjänä kokemusta on karttunut lähes 30 vuoden ajalta. Kokemus auttaa ymmärtämään asiakasyritysten liiketoimintaa ja sekä uusista mahdollisuuksista parantaa esimerkiksi näyttöviestintää.
Petteri Paalanen
Petteri on yhtiön osakas ja hänellä on yrittäjyydestä kokemusta lähes 30 vuoden ajalta. Petteri vastaa Digital Signage liiketoiminnasta, joista hänellä on monivuotinen kokemus. Petteri on toteuttanut useita valtakunnallisia ja myös kansainvälisiä projekteja, joissa digitaalinen näyttöviestintä on ollut ratkaisevassa osassa. Petteri hoitaa ammattitaidolla isot ja pienet projektit tehokkaasti maaliin.