Ahlsell

Tukkukauppa myymäläketjun asiakasviestintä
Ahlsell
Ahlsell on pohjoismainen tekninen tukkukauppa. Myyntivalikoimaan kuuluu tuotteita ja palveluita yrityksille ja ammattilaisille, jotka valmistavat, asentavat, rakentavat, korjaavat ja huoltavat. Laaja valikoima, asiantuntijuus ja maailmanluokan logistiikka tekevät ammattilaisen elämästä helpompaa.
- Suomessa 32 toimipistettä
- Henkilöstö 573
- Liikevaihto n. 370 miljoonaa euroa.
Lähtötilanne
Viestinnän tehostamiseksi asiakkaille, kumppaneille ja henkilöstölle käynnistettiin yhtiössä infonäyttöhanke
Ratkaisu
Docus Display toimitti koko maan kattavasti Helsingistä Rovaniemelle infonäytöt ja palvelut Ahlsellin myymälöihin, pääkonttoriin sekä logistiikkakeskukseen. Palvelua hallinnoidaan keskitetysti julkaisujärjestelmän avulla. Näyttöjä hyödynnetään kausi- ja kampanjamarkkinointiin sekä tiedottamiseen. Docus tuottaa asiakkaalle SaaS-palvelun ja vastaa kokonaisuuden käytettävyydestä sekä toimii käyttäjien apuna.
Docus Display on näyttöviestinnän rautainen ammattilainen
Palvelemme niin PK-yrityksiä, kansainvälisiä suuryrityksiä kuin julkisia organisaatioitakin. Hoidamme näyttöprojektit alusta loppuun asti nopeasti ja kustannustehokkaasti. Toimitamme perustuu yrittäjyyteen jossa asiakas on ykkönen. Docus Showroomissa on Suomen laajin valikoima näyttöratkaisuja esillä.

Tero Soini
Tero toimii Digital Signage liiketoiminnassa toimitusjohtajana ja on yhtiön osakas. Hänellä on monipuolinen yli 15 vuoden kokemus erilaisista infonäyttöratkaisuista. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen, sen parantaminen digitaalisilla ratkaisuilla ja kestävät kehitys ovat Teron toiminnan keskiössä. "Haluamme tuoda digitaaliset näyttöpinnat helposti saataville ja parantamaan kaikkien liiketoimintojen sekä yhteisöjen viestintää" Tero arvioi.

Petteri Paalanen
Petteri on yhtiön osakas ja hänellä on yrittäjyydestä kokemusta lähes 30 vuoden ajalta. Petteri vastaa Digital Signage liiketoiminnasta, joista hänellä on monivuotinen kokemus. Petteri on toteuttanut useita valtakunnallisia ja myös kansainvälisiä projekteja, joissa digitaalinen näyttöviestintä on ollut ratkaisevassa osassa. Petteri hoitaa ammattitaidolla isot ja pienet projektit tehokkaasti maaliin.

Pasi Julin
Pasi on yhtiön osakas ja vahva kokemus Digital Signage liiketoiminnasta. Yrittäjänä kokemusta on karttunut lähes 30 vuoden ajalta. Kokemus auttaa ymmärtämään asiakasyritysten liiketoimintaa ja sekä uusista mahdollisuuksista parantaa esimerkiksi näyttöviestintää.