Balmuir

Balmuir – infonäytöt myymälässä
Balmuir on suomalainen lifestyle-brändi, jonka valikoima muodostuu vaatteista, asusteista sekä sisustus- ja lahjatuotteista. Balmuir on lähtöisin Pohjois-Suomesta, missä luonto ympäröi päivittäistä elämää. Yhtiön tuotteiden suunnittelutyö tehdään Suomessa, Helsingin Punavuoressa.
- Yritys hyödyntää korkealaatuisia luonnonmateriaaleja valmistuksessaan
- Yritys on perustettu vuonna 2007 Oulussa
- Tavoitteena on luoda arjen ylellisyyttä laadukkailla ja esteettisillä tuotteilla
Lähtötilanne
Asiakas halusi kehittää viestintää myymälässään myös digitaaliseen suuntaan infonäytöillä mm. tuote- ja brändimarkkinoinnissa. Tarve oli saada keskitetty ratkaisu, joka oli helppokäyttöinen ja toimintavarma.
Ratkaisu
Docus Display toimitti infonäytöt ja niihin liittyvät palvelut Balmuirin myymälään Helsinki-Vantaan lentoasemalle. Ratkaisu toteutettiin avaimet käteen kokonaispalveluna. Asiakasviestintä infonäytöillä myymälässä sisältää kampanjatuotteet sekä brändimarkkinointia. Docus Displayn palvelukokonaisuuteen sisältyy:
- Asennuskohteiden kartoitus
- Infonäytöt kehystettynä
- Asennuspalvelut
- Käyttöönotto ja koulutus
- Julkaisujärjestelmä
- Tuki- ja huoltopalvelut
Docus Display on näyttöviestinnän rautainen ammattilainen
Palvelemme niin PK-yrityksiä, kansainvälisiä suuryrityksiä kuin julkisia organisaatioitakin. Hoidamme näyttöprojektit alusta loppuun asti nopeasti ja kustannustehokkaasti. Toimitamme perustuu yrittäjyyteen jossa asiakas on ykkönen. Docus Showroomissa on Suomen laajin valikoima näyttöratkaisuja esillä.

Tero Soini
Tero toimii Digital Signage liiketoiminnassa toimitusjohtajana ja on yhtiön osakas. Hänellä on monipuolinen yli 15 vuoden kokemus erilaisista infonäyttöratkaisuista. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen, sen parantaminen digitaalisilla ratkaisuilla ja kestävät kehitys ovat Teron toiminnan keskiössä. "Haluamme tuoda digitaaliset näyttöpinnat helposti saataville ja parantamaan kaikkien liiketoimintojen sekä yhteisöjen viestintää" Tero arvioi.

Petteri Paalanen
Petteri on yhtiön osakas ja hänellä on yrittäjyydestä kokemusta lähes 30 vuoden ajalta. Petteri vastaa Digital Signage liiketoiminnasta, joista hänellä on monivuotinen kokemus. Petteri on toteuttanut useita valtakunnallisia ja myös kansainvälisiä projekteja, joissa digitaalinen näyttöviestintä on ollut ratkaisevassa osassa. Petteri hoitaa ammattitaidolla isot ja pienet projektit tehokkaasti maaliin.

Pasi Julin
Pasi on yhtiön osakas ja vahva kokemus Digital Signage liiketoiminnasta. Yrittäjänä kokemusta on karttunut lähes 30 vuoden ajalta. Kokemus auttaa ymmärtämään asiakasyritysten liiketoimintaa ja sekä uusista mahdollisuuksista parantaa esimerkiksi näyttöviestintää.