Info- ja mainosnäytöt

Mainostaminen ja ulkoinen viestintä

Tehokas ja dynaaminen viestintä

Digital Signage -näytöillä voit välittää tietoa, tarjouksia ja viestejä reaaliajassa. Päivitettävä sisältö pitää asiakkaat ajantasalla uusimmista kampanjoista ja houkuttelee heitä tekemään ostopäätöksiä nopeasti.

Visuaalinen vetovoima

Dynaaminen visuaalinen sisältö, kuten videot, animaatiot ja korkearesoluutioiset kuvat, kiinnittävät asiakkaiden huomion huomattavasti tehokkaammin kuin perinteiset staattiset mainosvälineet. Tämä tekee viestistäsi mieleenpainuvamman ja vaikuttavamman.

Joustava ja kustannustehokas markkinointi

Digital Signage -ratkaisut tarjoavat sinulle nopean ja kustannustehokkaan tavan muokata viestejä. Tämä mahdollistaa nopean reagoinnin markkinamuutoksiin ja kampanjoiden optimoinnin.

Asiakaskokemuksen parantaminen

Informatiiviset näytöt voivat opastaa, viihdyttää tai kouluttaa asiakkaita myymälässä tai odotustilassa. Tämä parantaa asiakaskokemusta ja tekee odotusajasta mielekkäämpää.

Kasvata myyntiä ja ristiinmyyntiä

Digital Signage -näytöt voivat tuoda esille ajankohtaisia tuotteita, erikoistarjouksia tai suositella lisätuotteita kassapisteellä. Näin voit helposti houkutella asiakkaita tekemään impulssiostoja ja lisätä myyntiäsi.

Brändinrakennus

Digital Signage mahdollistaa yhtenäisen brändiviestinnän, joka vahvistaa yrityksesi visuaalista ilmettä ja arvolupausta kaikissa asiakasrajapinnoissa. Voit esittää bränditarinaasi monikanavaisesti ja inspiroivalla tavalla.

Mainospinnan myyminen kumppaneille

Hyvällä paikalla oleva mainosnäyttö voi olla myös tulonlähde yrityksellesi. Myy mainostilaa näytöltä yhteystyökumppanillesi ja näyttö tuo sinulle suoraa tuottoa.

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Me emme väitä, että digitaalisilla näytöillä voit hoitaa koko asiakasviestinnän – me ratkaisemme asiat aina asiakkaalle parhaalla tavalla. Myös tutkimustulokset ja markkinatrendit kertovat samaa minkä me tiedämme kokemuksesta.

Kysy lisää

Tero Soini

Tero Soini

Tero toimii Digital Signage liiketoiminnassa toimitusjohtajana ja on yhtiön osakas. Hänellä on monipuolinen yli 15 vuoden kokemus erilaisista infonäyttöratkaisuista. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen, sen parantaminen digitaalisilla ratkaisuilla ja kestävät kehitys ovat Teron toiminnan keskiössä. "Haluamme tuoda digitaaliset näyttöpinnat helposti saataville ja parantamaan kaikkien liiketoimintojen sekä yhteisöjen viestintää"  Tero arvioi.

Toimitusjohtaja, Partner
Pasi Julin

Pasi Julin

Pasi on yhtiön osakas ja vahva kokemus Digital Signage liiketoiminnasta. Yrittäjänä kokemusta on karttunut lähes 30 vuoden ajalta. Kokemus auttaa ymmärtämään asiakasyritysten liiketoimintaa ja sekä uusista mahdollisuuksista parantaa esimerkiksi näyttöviestintää.

Digital Signage, Partner
Petteri Paalanen

Petteri Paalanen

Petteri on yhtiön osakas ja hänellä on yrittäjyydestä kokemusta lähes 30 vuoden ajalta. Petteri vastaa Digital Signage liiketoiminnasta, joista hänellä on monivuotinen kokemus. Petteri on toteuttanut useita valtakunnallisia ja myös kansainvälisiä projekteja, joissa digitaalinen näyttöviestintä on ollut ratkaisevassa osassa. Petteri hoitaa ammattitaidolla isot ja pienet projektit tehokkaasti maaliin.

Digital Signage, Partner