Tehokas ja dynaaminen viestintä
Digital Signage -näytöillä voit välittää tietoa, tarjouksia ja viestejä reaaliajassa. Päivitettävä sisältö pitää asiakkaat ajantasalla uusimmista kampanjoista ja houkuttelee heitä tekemään ostopäätöksiä nopeasti.
Visuaalinen vetovoima
Dynaaminen visuaalinen sisältö, kuten videot, animaatiot ja korkearesoluutioiset kuvat, kiinnittävät asiakkaiden huomion huomattavasti tehokkaammin kuin perinteiset staattiset mainosvälineet. Tämä tekee viestistäsi mieleenpainuvamman ja vaikuttavamman.
Joustava ja kustannustehokas markkinointi
Digital Signage -ratkaisut tarjoavat sinulle nopean ja kustannustehokkaan tavan muokata viestejä. Tämä mahdollistaa nopean reagoinnin markkinamuutoksiin ja kampanjoiden optimoinnin.
Asiakaskokemuksen parantaminen
Informatiiviset näytöt voivat opastaa, viihdyttää tai kouluttaa asiakkaita myymälässä tai odotustilassa. Tämä parantaa asiakaskokemusta ja tekee odotusajasta mielekkäämpää.
Kasvata myyntiä ja ristiinmyyntiä
Digital Signage -näytöt voivat tuoda esille ajankohtaisia tuotteita, erikoistarjouksia tai suositella lisätuotteita kassapisteellä. Näin voit helposti houkutella asiakkaita tekemään impulssiostoja ja lisätä myyntiäsi.
Brändinrakennus
Digital Signage mahdollistaa yhtenäisen brändiviestinnän, joka vahvistaa yrityksesi visuaalista ilmettä ja arvolupausta kaikissa asiakasrajapinnoissa. Voit esittää bränditarinaasi monikanavaisesti ja inspiroivalla tavalla.
Mainospinnan myyminen kumppaneille
Hyvällä paikalla oleva mainosnäyttö voi olla myös tulonlähde yrityksellesi. Myy mainostilaa näytöltä yhteystyökumppanillesi ja näyttö tuo sinulle suoraa tuottoa.
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme
Me emme väitä, että digitaalisilla näytöillä voit hoitaa koko asiakasviestinnän – me ratkaisemme asiat aina asiakkaalle parhaalla tavalla. Myös tutkimustulokset ja markkinatrendit kertovat samaa minkä me tiedämme kokemuksesta.
Tero Soini
Tero toimii Digital Signage liiketoiminnassa toimitusjohtajana ja on yhtiön osakas. Hänellä on monipuolinen yli 15 vuoden kokemus erilaisista infonäyttöratkaisuista. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen, sen parantaminen digitaalisilla ratkaisuilla ja kestävät kehitys ovat Teron toiminnan keskiössä. "Haluamme tuoda digitaaliset näyttöpinnat helposti saataville ja parantamaan kaikkien liiketoimintojen sekä yhteisöjen viestintää" Tero arvioi.
Pasi Julin
Pasi on yhtiön osakas ja vahva kokemus Digital Signage liiketoiminnasta. Yrittäjänä kokemusta on karttunut lähes 30 vuoden ajalta. Kokemus auttaa ymmärtämään asiakasyritysten liiketoimintaa ja sekä uusista mahdollisuuksista parantaa esimerkiksi näyttöviestintää.
Petteri Paalanen
Petteri on yhtiön osakas ja hänellä on yrittäjyydestä kokemusta lähes 30 vuoden ajalta. Petteri vastaa Digital Signage liiketoiminnasta, joista hänellä on monivuotinen kokemus. Petteri on toteuttanut useita valtakunnallisia ja myös kansainvälisiä projekteja, joissa digitaalinen näyttöviestintä on ollut ratkaisevassa osassa. Petteri hoitaa ammattitaidolla isot ja pienet projektit tehokkaasti maaliin.