Digital Signage -näytöt tarjoavat joustavan, tehokkaan ja modernin markkinointiratkaisun, joka tukee myymälän myyntiä, brändiä ja asiakaskokemusta pitkällä aikavälillä.
Tehokas mainonta ja markkinointi
Digital Signage -näytöt mahdollistavat dynaamisen, visuaalisesti houkuttelevan mainonnan, joka voidaan päivittää reaaliaikaisesti ilman painokustannuksia. Näytöillä voidaan mainostaa tuotteita, tarjouksia ja erikoistapahtumia asiakkaille juuri ostohetkellä, mikä lisää myynnin mahdollisuuksia.
Asiakaskokemuksen parantaminen
Näytöt voivat tarjota asiakkaille hyödyllistä tietoa, kuten tuotteen ominaisuuksia, tarjouksia tai myymälän navigointiohjeita. Hyvin suunnitellut näytöt parantavat asiakkaan ostopolkua ja vähentävät mahdollisia epävarmuustekijöitä ostopäätöksen teossa.
Lisämyynti ja tuotevaihtoehtojen tarjoaminen
Näyttöjen avulla voidaan kohdentaa lisämyyntiä tukevia viestejä, kuten suositella asiakkaille täydentäviä tai kalliimpia vaihtoehtoja ostosprosessin aikana. Tämä voi kasvattaa keskiostoksen arvoa.
Nopea ja joustava sisällönhallinta
Toisin kuin perinteiset staattiset mainokset, Digital Signage -näytöt antavat myymälän omistajalle mahdollisuuden päivittää sisältöä nopeasti ja helposti. Näin voidaan reagoida sesonkeihin, uutuustuotteisiin tai kilpailutilanteen muutoksiin ilman viivettä.
Brändin vahvistaminen ja erottuminen kilpailijoista
Digital Signage -näytöt luovat modernin ja ammattimaisen ilmeen, joka auttaa brändiä erottumaan kilpailijoista. Ne tukevat brändiviestintää ja lisäävät asiakkaiden tietoisuutta myymälän ainutlaatuisista arvoista ja tarjonnasta.
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme
Me emme väitä, että digitaalisilla näytöillä voit hoitaa koko asiakasviestinnän – me ratkaisemme asiat aina asiakkaalle parhaalla tavalla. Myös tutkimustulokset ja markkinatrendit kertovat samaa minkä me tiedämme kokemuksesta.
Tero Soini
Tero toimii Digital Signage liiketoiminnassa toimitusjohtajana ja on yhtiön osakas. Hänellä on monipuolinen yli 15 vuoden kokemus erilaisista infonäyttöratkaisuista. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen, sen parantaminen digitaalisilla ratkaisuilla ja kestävät kehitys ovat Teron toiminnan keskiössä. "Haluamme tuoda digitaaliset näyttöpinnat helposti saataville ja parantamaan kaikkien liiketoimintojen sekä yhteisöjen viestintää" Tero arvioi.
Pasi Julin
Pasi on yhtiön osakas ja vahva kokemus Digital Signage liiketoiminnasta. Yrittäjänä kokemusta on karttunut lähes 30 vuoden ajalta. Kokemus auttaa ymmärtämään asiakasyritysten liiketoimintaa ja sekä uusista mahdollisuuksista parantaa esimerkiksi näyttöviestintää.
Petteri Paalanen
Petteri on yhtiön osakas ja hänellä on yrittäjyydestä kokemusta lähes 30 vuoden ajalta. Petteri vastaa Digital Signage liiketoiminnasta, joista hänellä on monivuotinen kokemus. Petteri on toteuttanut useita valtakunnallisia ja myös kansainvälisiä projekteja, joissa digitaalinen näyttöviestintä on ollut ratkaisevassa osassa. Petteri hoitaa ammattitaidolla isot ja pienet projektit tehokkaasti maaliin.