Bilar99e
Bilar99e
Bilar99e on nuorekas, nopeasti ja vakaasti kasvava autokaupan ketju, joka on erikoistunut vaihtoautokauppaan. Toimipisteitä on kattavasti koko Suomen alueella ja vaihtoautovarasto on noin 1000 myytävää autoa, mistä kasvava osa on sähkö- ja hybridiautoja.
- Yhtiön tavoitteena on tarjota autokaupan paras asiakaskokemus
- Autokauppaa myös etänä
- Toimipisteet: Lahti, Kuopio, Turku, Lempäälä, Kerava, Espoo, Vantaa ja Tampere
Lähtötilanne
Myymäläviestinnän tehostamiseksi käynnistettiin hanke, jonka tavoitteena oli hankkia ketjulle laadukas infonäyttöjärjestelmä.
Ratkaisu
Docus Display toimitti infonäytöt ja niihin liittyvät palvelut koko Bilar99e Suomen myymäläverkostoon. Ratkaisu toteutettiin avaimet käteen kokonaispalveluna.
Asiakasviestintä infonäytöillä myymälässä sisältää kampanjat, tuotetiedot ja tiedotteet. Docus Displayn palvelukokonaisuuteen sisältyy:
- Asennuskohteiden kartoitus
- Infonäytöt ja kosketusnäytöt
- Asennuspalvelut
- Käyttöönotto ja koulutus
- Julkaisujärjestelmä
- Tuki- ja huoltopalvelut
- Kehittäminen
Docus Display on näyttöviestinnän rautainen ammattilainen
Palvelemme niin PK-yrityksiä, kansainvälisiä suuryrityksiä kuin julkisia organisaatioitakin. Hoidamme näyttöprojektit alusta loppuun asti nopeasti ja kustannustehokkaasti. Toimitamme perustuu yrittäjyyteen jossa asiakas on ykkönen. Docus Showroomissa on Suomen laajin valikoima näyttöratkaisuja esillä.
Tero Soini
Tero toimii Digital Signage liiketoiminnassa toimitusjohtajana ja on yhtiön osakas. Hänellä on monipuolinen yli 15 vuoden kokemus erilaisista infonäyttöratkaisuista. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen, sen parantaminen digitaalisilla ratkaisuilla ja kestävät kehitys ovat Teron toiminnan keskiössä. "Haluamme tuoda digitaaliset näyttöpinnat helposti saataville ja parantamaan kaikkien liiketoimintojen sekä yhteisöjen viestintää" Tero arvioi.
Petteri Paalanen
Petteri on yhtiön osakas ja hänellä on yrittäjyydestä kokemusta lähes 30 vuoden ajalta. Petteri vastaa Digital Signage liiketoiminnasta, joista hänellä on monivuotinen kokemus. Petteri on toteuttanut useita valtakunnallisia ja myös kansainvälisiä projekteja, joissa digitaalinen näyttöviestintä on ollut ratkaisevassa osassa. Petteri hoitaa ammattitaidolla isot ja pienet projektit tehokkaasti maaliin.
Pasi Julin
Pasi on yhtiön osakas ja vahva kokemus Digital Signage liiketoiminnasta. Yrittäjänä kokemusta on karttunut lähes 30 vuoden ajalta. Kokemus auttaa ymmärtämään asiakasyritysten liiketoimintaa ja sekä uusista mahdollisuuksista parantaa esimerkiksi näyttöviestintää.